Ε, όχι και κανονική αδελφότητα οι σχισματικοί καταληψίες της Εσφιγμένου!

Μπαράζ αναρτήσεων ΥΠΕΡ των σχισματικών από τα Ορθόδοξα ιστολόγια που με βάση τη συμπάθεια προς τους διωκόμενους ρασοφόρους κατάργησαν κάθε έννοια δεοντολογίας και Εκκλησιαστικού Δικαίου. Ακόμα και τις μολότοφ βάπτισαν …φυτίλια κάποιοι. Η είδηση όπως υπάρχει στο ΔΟΓΜΑ:

Σύμφωνα με πληροφορίες του Πρακτορείου Εκκλησιαστικών Ειδήσεων «Δογμα», το πρωί στην πρωτεύουσα του Αγίου Όρους εκτυλίχθηκαν σκηνές που θυμίζουν πολιορκία από την εποχή του μεσαίωνα. Δικαστικός επιμελητής με την συνοδεία αστυνομικών δυνάμεων και μια μικρή μπουλντόζα (μπομπ κατ) στην οποία είχαν τοποθετηθεί περόνες όπως φαίνεται και στις φωτογραφίες, επιχείρησαν να εκτελέσουν την δικαστική απόφαση της έξωσης. Όταν το περονοφόρο πλησίασε την πόρτα, μοναχοί από τα παράθυρα, ως άλλοι πολιορκούμενοι, έριξαν στον «πολιορκητικό κριό» όχι λάδι όπως συνηθιζόταν στις μεσαιωνικές πολιορκίες, αλλά βόμβα μολότοφ, αναγκάζοντας τον χειριστή του μηχανήματος να οπισθοχωρήσει.
Ενώ αλλού διαβάζουμε ότι πέταξαν…εκρηκτικά!!! :

Ο πολιτικός διοικητής του Αγίου Όρους Αρίστος Κασμίρογλου ανέφερε: «Το πρωί έγινε προσπάθεια να εκτελεστεί μια αναγκαστική απόφαση του Πρωτοδικείου Χαλκιδικής για τη λήψη ασφαλιστικών μέτρων που προβλέπουν την εκκένωση του αντιπροσωπείου. Ο δικαστικός επιμελητής που πήγε στην περιοχή για να εκτελέσει την απόφαση αυτή, συνοδευόμενος από ομάδα πολιτών, δέχτηκε επίθεση από το αντιπροσωπείο από ομάδα μοναχών της Μονής Εσφιγμένου που του πέταξαν εκρηκτικά».

Διαβάσαμε ότι η εισαγγελία έδωσε εντολή για έρευνα και αναμένουμε τα αποτελέσματα. ΟΜΩΣ διαπιστώνουμε ότι υπάρχει μεγάλο ΘΕΜΑ με την εκκλησιολογία κάποιων ημετέρων και γι’ αυτό θα υπεν-θυμίσουμε κάποια στοιχεία στους “ρομαντικούς” αρθρογράφους.

  1. Η αδελφότητα που εγκαταβιεί εντός της ιστορικής μονής Εσφιγμένου είναι σχισματική. Όχι επειδή ακολουθεί το Παλαιό Ημερολόγιο αλλά επειδή ΔΕΝ έχει κοινωνία με καμμία Ορθόδοξη Εκκλησία ή άλλο Πατριαρχείο.
  2. Έτσι πέραν της απλής διακοπής του μνημοσύνου του Οικουμενικού Πατριάρχου, η Μονή διέκοψε την εκκλησιαστική κοινωνία με όλες τις άλλες αγιορειτικές Μονές και με όλες τις Ορθόδοξες Εκκλησίες,ενώ προσεχώρησε σε πλήρη και αποκλειστική εκκλησιαστική κοινωνία με μία από τις παρατάξεις των λεγομένων Γ.Ο.Χ.,οι οποίες, σημειωτέον, παρατάξεις δεν έχουν εκκλησιαστική κοινωνία ούτε μεταξύ τους. Από τότε και μέχρι σήμερα στη Μονή αυτή δεν γίνεται δεκτός για εγκαταβίωση παρά μόνον όποιος δέχεται εκκλησιαστική κοινωνία αποκλειστικά και μόνο με την παράταξη αυτή, ενώ οι υπόλοιποι διώκονται.
  3. Και άλλες κυρίαρχες Μονές για λόγους διαμαρτυρίας διέκοψαν κατά καιρούς το μνημόσυνο του Πατριάρχου και επιφυλάσσονται και για το μέλλον, όμως καμία δεν διέκοψε την εκκλησιαστική κοινωνία και δεν προσεχώρησε σε εκκλησιαστική κοινωνία με εξωεκκλησιαστικές παρατάξεις και φυσικά καμία δεν διώχθηκε.
  4. Στο Άγιο Όρος υπάρχουν και άλλοι μοναχοί ζηλωτές οι οποίοι ζουν ήσυχα σε κελιά χωρίς να διαταράσσουν την Κανονικότητα και το Καταστατικό του Όρους.
  5. Το Σύνταγμα και ο Καταστατικός Χάρτης του Αγίου Όρους απαγορεύουν την εγκαταβίωση ετεροδόξων ή σχισματικών.
  6. Για να καταλάβει ο αναγνώστης τι σημαίνει σχισματικός ας έχει υπ΄όψη του ότι οι καταληψίες θεωρούν όλους εμάς , αβάπτιστους και αιρετικούς, μολυσμένους από την αίρεση του οικουμενισμού. Την αυτή άποψη έχουν οι “καημένοι” καταληψίες και για τον γ.Παΐσιο και για τον γ.Πορφύριο και για τον γ,Ιάκωβο όπως μπορείτε να δείτε εδώ. Από την κρισάρα τους δεν γλύτωσαν ούτε καταξιωμένοι αγωνιστές Ιεράρχες όπως ο μακαριστός π.Αυγουστίνος Καντιώτης για τον οποίο στο ΥΠΕΡΠΟΛΥΤΕΛΕΣΤΑΤΟ περιοδικό τους αναφέρουν τα εξής (δείτε εδώ).
  7. Οι καταληψίες ΔΕΝ είναι καν …Αγιορείτεςη Ιερά Κοινότης προέβη από το 1974 σε αποφάσεις απελάσεως του Ηγουμένου και των Επιτρόπων της Μονής, οι οποίοι έκτοτε απώλεσαν την ιδιότητα του αγιορείτου μοναχού. Αυτοί κατεφρόνησαν τις αποφάσεις της Ιεράς Κοινότητος.
  8. Τριανταενιά χρόνια οι σχισματικοί εκμεταλεύονται την ανεκτικότητα των Αγιορειτών Πατέρων ώστε να κερδίσουν αναγνωριση.
  9. Η κατάληψη της μονής Εσφιγμένου εκτός από εκκλησιαστικό πρόβλημα είναι και ΕΘΝΙΚΟ διότι αν επιτρέπεται σε κάθε μονή να αποσχισθεί από την Ιερά Κοινότητα τότε εύλογα και άλλοι θα μπορούσαν να επικαλεσθούν λόγους πίστεως, συνειδήσεως, εθνικούς κλπ, να αποκόψουν τις Μονές και να προσχωρήσουν ανενόχλητα σε άλλες εκκλησιαστικές ή εθνικές δικαιοδοσίες, με καταστροφικές συνέπειες για το Άγιον Όρος, την Εκκλησία και την εδαφική κυριαρχία της χώρας μας, αν γίνει αποδεκτό ότι η απαγόρευση εγκαταβιώσεως ετεροδόξων και σχισματικών στο Άγιον Όρος προσβάλλει την θρησκευτική ελευθερία, σύντομα θα έχουμε και ίδρυση παπικών μονών και προτεσταντικών ιδρυμάτων στον Ιερό Τόπο.
  10. Ασφαλώς δεν διώκονται διότι δεν …καταδέχτηκαν τα Ευρωπαϊκά κονδύλια, όπως διατυμπανίζουν συνεχώς διότι  και να ήθελαν να πάρουν τα χρήματα δεν θα μπορούσαν, γιατί δεν δικαιούνται να διαχειρίζονται ο,τιδήποτε στο όνομα της Μονής που παράνομα κατέχουν. Επομένως καταντά απίστευτα άτοπος και ψευδολόγος ο δήθεν “ηρωισμός να μη δέχονται ευρωπαϊκά κονδύλια”, με απώτερο σκοπό την κίνηση στους αγνοούντος αισθημάτων συμπαθείας και θαυμασμού για τον αντιφατικό ασκητισμό τους, ο οποίος αποδεικνύεται ακόμη περισσότερο αυτοαναιρούμενος, αν αναλογισθεί κανείς τις λίαν σεβαστές ποσότητες δραχμών, ευρώ και δολαρίων που ρέουν στο μοναστήρι για τις ανάγκες της προπαγάνδας της παρατάξεως, την δημόσια προβολή, τους δικαστικούς αγώνες κλπ, ενώ τα άτομα αυτά εισέπραξαν αναδρομικά και εν συνεχεία διεκδικούν με αξίωση παράνομα την κρατική ετήσια οικονομική χορηγία στο όνομα της Μονής.
  11. Το πράγμα καθίσταται επίσης αντιφατικό και εμπαικτικό, όταν αναλογισθεί κανείς ότι οι δήθεν “αντιευρωπαϊστές” μέσω των υποστηρικτών τους απευθύνθηκαν ήδη στην Γενεύη (Επιτροπή Δικαιωμάτων του Ανθρώπου), στις Βρυξέλλες – Λουξεμβούργο (Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο – Πολιτική Επιτροπή), στο Μιλάνο (Διεθνή Ένωση Νομικών) κλπ, ενώ απειλούν και με προσφυγή στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων του Στρασβούργου, κινώντας τους (κατ’ αυτούς) “Φραγκολατίνους” κατά του Αγίου Όρους και της πατρίδος μας.
  12. Από την άλλη – και μάλλον από υπερβάλλον ζήλο – έβαλαν στο Όρος πρώην μέλος της …OPUS DEI, της μυστικής υπηρεσίας του Βατικανού, το οποίο μάλιστα κινηματογράφησε ταινία παρανόμως! Αναλυτικά δείτε εδώ
  13. Οι καταληψίες δεν εμποδίζουν μόνο τα όργανα της τάξεως να εισέλθουν στο χώρο της μονής. Ακόμη και η 10η Εφορεία Βυζαντινών Αρχαιοτήτων τους έχει ασκήσει  αγωγή, διότι δεν επιτρέπουν στους αρχαιολόγους να εισέλθουν στη μονή.
  14. Οι καταληψίες δεν είναι τόσο “φουκαράδες” όσο παρουσιάζονται από τα ΜΜΕ.
    (Στην φωτογραφία τραυματισμένος μοναχός της Νέας αδελφότητας)

    Ο Ιερομόναχος Εφραίμ , μετά από τήν επίθεση τών καταληψιών ψευτοεσφιγμενιτών

    Το Β Τριμελές Πλημμελειοδικείο Θεσσαλονίκης καταδίκασε σήμερα 8.3.2012 τους πρωταιτίους της κατάληψης του Αντιπροσωπείου της Μονής Εσφιγμένου στις Καρυές του Αγίου Όρους σε 29 μήνες φυλάκιση με αναστολή για οπλοκατοχή, οπλοχρησία, επικίνδυνη σωματική βλάβη και απλή σωματική βλάβη κατά των μελών της νέας Αδελφότητας της Μονής. Συγκεκριμένα δίκασε την γνωστή υπόθεση της επίθεσης στο Αντιπροσωπείο της Μονής Εσφιγμένου τον Δεκέμβριο του 2006 που είχε απασχολήσει τον τύπο. Η αδελφότητα της Μονής ελπίζει και εύχεται η καταδικαστική αυτή απόφαση να βοηθήσει τόσο τους βαρειά καταδικασμένους όσο και τους αρμόδιους να ελευθερώσουν επιτέλους τόσο το Αντιπροσωπείο όσο και την πολύπαθη Ιερά Μονή. Ο φανατισμός και η παράνομη κατάληψη δεν μπορεί να έχουν μέλλον.

  15. Οι “καημένοι” οι μοναχοί προσπάθησαν να διαβάλουν την πατρίδα μας διεθνώς. Προσέφυγαν στα ευρωπαϊκά (“φράγκικα” και “σατανικά” κατά τα λεγόμενα τους) όργανα αυτοί που κατηγορούν ψευδώς το Άγιον Όρος για φιλοευρωπαϊσμό. Προσέφυγαν σε δικαστήρια με επιχειρήματα, που αν υπήρχε περίπτωση να γίνουν δεκτά θα ήσαν καταστροφικές οι συνέπειες για όλο το Άγιον Όρος (και για την Ιερά Μονή Εσφιγμένου βεβαίως).
  16. Ο “ηγούμενος” Μεθόδιος δεν έχει καν Ιερωσύνη. Ο μεν Αθανάσιος είχε κανονική εκλογή και ενθρόνιση, ο δε Ευθύμιος, από το 1975 μέχρι το 1999, είχε τουλάχιστον χειροτονία από αρχιερέα με κανονική εκκλησιαστική κοινωνία. Αντίθετα ο νυν “ηγούμενος” Μεθόδιος δεν έχει ούτε αυτό!
  17. Η προπαγάνδα τους περί “διωγμού” έπιασε τόπο. Επειδή ήταν παράνομο να ζητούν στο όνομα της Μονής ειδικά διαμονητήρια (το ονόμασαν απαγόρευση εισόδου των προσκυνητών τους), ατέλεια εισαγομένων ειδών (το ονόμασαν στέρηση καυσίμων για τον χειμώνα, ενώ στην Μονή καίνε ξύλα), είσοδο οχημάτων (το ονόμασαν αποκλεισμό φορτηγού με τρόφιμα και καταδίκη εις τον εκ πείνης θάνατον), να μιλήσουν για “δήμευση των περιουσιακών στοιχείων της Μονής“, για “οικονομικό στραγγαλισμό“, για “δέσμευση τραπεζικών λογαριασμών” (με αφορμή υποβληθέν απλό ερώτημα), πράγματα εξ ολοκλήρου ανυπόστατα και αδιανόητα. Με την ίδια ρύμη μίλησαν, και μάλιστα προς το εξωτερικό, και για “κόψιμο νερού και ρεύματος“, από τα οποία το πρώτο αδιανόητο και το δεύτερο αστείο, καθώς στο Άγιον Όρος δεν υπάρχει ΔΕΗ. Ακόμη η τήρηση των νόμων επί του λίαν ευαισθήτου θέματος της προσεγγίσεως σκαφών εις το Άγιον Όρος, για το οποίο οι αγιορείτες έχουν πραγματοποιήσει πολυχρόνιους αγώνες,ονομάσθηκε “από θαλάσσης αποκλεισμός”.
  18. Διεδήλωναν παντού με κάθε ευκαιρία ότι κινδύνευαν να πεθάνουν από την πείνα (ενώ αλλού ταυτοχρόνως δηλώνουν ότι έχουν τρόφιμα για δύο χρόνια), ότι ζητούν γιατρό και φάρμακα και τους τα αρνείται η ελληνική κυβέρνηση(ενώ αυτό δεν έγινε και δεδηλωμένα δεν θα γίνει ποτέ, αλλά αντίθετα αυτοί εγκλείοντες γέροντες και ασθενείς θέτουν σε κίνδυνο την υγεία και την ζωή τους)
  19. α) Οι καταληψίες λοιπόν επειδή έχουν ενταχθεί σε συγκεκριμένη παράταξη παλαιοημερολογητών δεν μνημονεύουν τον Πατριάρχη. Άλλωστε πολλοί άλλοι ζηλωτές του Αγίου Όρους δεν έχουν κανενός είδους διωγμό από τον Πατριάρχη ή από το Κράτος λόγω της πίστης τους! ___________β) Δεν μπορούν να εισπράξουν τα Κονδύλια της Ευρωπαϊκής Ένωσης επειδή δεν μπορούν να διαχειριστούν τα έγγραφα και τα στοιχεία της Μονής της οποίας παράνομα κατέχουν. γ)_________Δεν είναι διωκόμενοι διότι ζουν σε καθεστώς απόλυτης ασυδοσίας κάνοντας κυριολεκτικά ότι θέλουν αδιαφορώντας για τους νόμους του κράτους και του Αγίου Όρους θέτοντας σε κίνδυνο το καθεστώς του.  δ) __________ Αρέσκονται να εφευρίσκουν “διωγμούς” και αστυνομική βία όπως έκαναν τόσο στην περίπτωση του περασμένου Σεπτέμβρη όπου δήλωσαν σε όλα τα ΜΜΕ ότι ανέβηκαν τα ΜΑΤ στο Όρος για να τους διώξουν. Είδηση που ήταν τελικά πέρα για πέρα ψέμα όπως μπορείτε να δείτε εδώ. Αλλά και όπως έκαναν τον Δεκέμβριο του 2006 που έσπασαν το κεφάλι του π.Εφραίμ! Μάλιστα η φωτό του π.Εφραίμ γυρνούσε στο διαδίκτυο σαν απόδειξη του διωγμού των καταληψιών παρουσιάζοντας τον χτυπημένο Ιερομόναχο ως μέλος των σχισματικών. ε)________ Οι καταληψίες δεν έχουν σχέση ούτε με τις υπόλοιπες Αγιορείτικες Μονές.

Τέλος σας προτείνουμε μια σειρά άρθρων προς ενημέρωσή σας ώστε να μην σας πιάνουν αδιάβαστους και γίνεστε εύκολα θύματα της προπαγάνδας:

Διαβάστε οπωσδήποτε το ενημερωτικό δελτίο της Ιεράς Κοινότητας του Αγίου Όρους  για το ζήτημα της Μονής Εσφιγμένου

 Η φωτό είναι από εδώ

via

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s