Διφορούμενα νοήματα / πολλαπλές ερμηνείες

γράφει η Σ.Λυγερού
Στη φιλοσοφία είναι πολύ χρήσιμα (μην πω υποχρεωτικά), όπως και στην πνευματικότητα, όπως και στην τέχνη (ψυχή άγω), γιατί σαν στόχο έχουν την αυτογνωσία, που είναι υπόθεση του καθενός και που έχει να κάνει με στάδια η ολοκλήρωσή της.
Ό,τι έχει να κάνει με την ψυχή χαρακτηρίζεται ως θεωρία. Στην αντίπερα όχθη του θεωρητικού βρίσκεται το πρακτικό. Σκέψου σε μία οικονομική συναλλαγή, στο κλείσιμο μιας επαγγελματικής συμφωνίας, να γίνονταν χρήση διφορούμενων νοημάτων και πολλαπλών ερμηνειών. 
Στην περίπτωση που σε πρακτικό ζήτημα γίνεται χρήση των, σκοπό έχει να πληγεί το αντισυμβαλλόμενο μέρος/να πέσει στην παγίδα/να εξαπατηθεί.

Ό,τι ακριβώς γίνεται και στην πολιτική. Αυτός που χρησιμοποιεί ρητορικά τεχνάσματα για να κατασκευάσει μία άποψη που επιδέχεται πολλαπλές ερμηνείες, σαν στόχο έχει την εξαπάτηση αυτού στον οποίο απευθύνεται. Το διφορούμενο νόημα στην πολιτική είναι καθαρή απάτη. Λόγω αυτού, είναι ηθικώς αλλά και συνταγματικώς παράνομη η χρήση του.
Εκεί όμως που είναι ανήκουστο να χρησιμοποιούνται ρητορικά τερτίπια, είναι στον νόμο. (Το είδαμε κι αυτό, απόφαση δικαστηρίου με πολλαπλές ερμηνείες!! Διφορούμενη απόφαση δικαστηρίου!!) Ένας που καταπατεί τον νόμο δηλαδή μπορεί να αποφύγει την τιμωρία χρησιμοποιώντας ένα «κόμμα» που είναι ικανό να αλλάξει το νόημα της δικαστικής απόφασης!! (Χρησμός Πυθίας «ήξεις αφήξεις ουκ εν πολέμω θνήξεις». Βάζοντας κόμμα σε διαφορετικά σημεία του χρησμού, αλλάζει το νόημα: «ηξεις, αφήξεις, ουκ εν πολέμω θνήξεις» = «θα φύγεις, θα επιστρέψεις, δε θα πεθάνεις στον πόλεμο» ενώ «ηξεις, αφήξεις ουκ, εν πολέμω θνήξεις» = «θα φύγεις, δε θα επιστρέψεις, θα πεθάνεις στον πόλεμο». Συνεπως, ο ερωτών για το αν θα γλιτώσει το θάνατο στον πόλεμο άκουγε αυτό που ήθελε να ακούσει και ο Απόλλων δεν έκανε ποτέ λάθος.)
Μα η δικαστική αρχή δεν είναι πυθία, δεν ζητάμε να μας κάνετε πρόβλεψη κύριοι, ούτε προφητεία!! Την τήρηση των νόμων ζητάμε, κι αν σημεία στίξης είναι ικανά να αλλοιώσουν τους νόμους σας, οι νόμοι αυτοί είναι για τα σκουπίδια.
Νόμος που αξίζει να τηρηθεί και να διασφαλιστεί είναι αυτός που βασίζεται στην αλήθεια, στο ηθικό, στο δίκαιο, που δεν χωρά αμφισβήτηση, που δεν χρειάζονται πολλά λόγια για να τεθεί, που δεν χρειάζεται να είσαι μορφωμένος για να τον καταλάβεις, αλλά/και (το σημαντικότερο) που γίνεται ΣΕΒΑΣΤΟΣ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ -ακόμα κι από αυτόν που τον καταπατά και που θα τιμωρηθεί γι’ αυτή την καταπάτηση.
Επειδή, η διακυβέρνηση σας είναι παράνομη, οι δικαστικές αρχές ξεπουλημένες και οι νόμοι σας ανάξιοι σεβασμού, είναι υποχρεωτική η μη συμμόρφωσή μου σ’ αυτούς, δηλώνοντας έτσι την απόλυτη άρνηση συμμετοχής μου στην βεβήλωση του πολιτεύματος και κάθε θεσμού, από όλους τους άρχων αυτού του τόπου.
Υ.Γ. Όσο συζητιέται η χούντα ξεχνάμε τα αυτονόητα. Άρνηση συμμετοχής. Δεν έχουν καμία νομιμοποίηση, καμία οντότητα. Υπάρχουν μόνο επειδή τους κοιτάμε, τους δίνουμε σημασία, τους απαντάμε, το συζητάμε!!!

http://upogia-taxi.blogspot.gr/

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s